Jag och min sötpotatis.

Vilket ni som följt mig på bloggen så har ni säkert märkt att jag gillar lax (lovar att det kommer ett nytt laxrecept i veckan ;). Finns ännu en sak som jag är riktigt förtjust i, sötpotatis! Mums mums :) Så idag blev middagen helstekt fläskfilé, sötpotatispuré och färska brysselkål som jag bara stekte.



Jag brukar ju äta på assister och så även denna gång, en bra metod för att inte ta för stora portioner. Fläskfilén var underbart god, likaså sötpotatispurén men brysselkålen nej nej nej gilla jag inte. De jag köper som är frysta och steker på smakar mycket godare hehe :) Så här föredrar jag fryst framför färskt, men så kan det va ibland...


Portionen blev dock lite stor så orkade inte med allt.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Inte riktigt min grej men fläskfilén verkar desto godare ;)



SV: Just detta konventet är en gång om året men det finns ju flera per år :)

2011-11-06 @ 21:06:40
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0