Blueberry.

Äntligen!

Jag har velat besöka detta ställe hur länge sen som helst, men det har inte blivit av. Senast kunde jag inte hitta den, men idag så lyckades jag äntligen hitta rätt. Menar ju såklart Blueberry, som jag hört mycket bra om. Eftersom jag hunnit äta lunch innan så fick det bli lite tåggotti som fick följa med. En helt fantastisk smoothie och en energiball på massa nötter. Jag var så nöjd som jag förväntat mig, så nästa gång jag besöker Stockholm ska absolut minst en måltid intas där :) Kolla ingredienserna i smoothien, Pick me up, jag valde (chokladvarianten) tycker ni inte den låter fantatastisk så säg! Jag besökte deras ställe i varuhuset PUB men de finns på flers ställen runt omkring i Stockholm.



Vad är Blueberry för något ställe då? Detta är deras egna ord:

 
Blueberry Lifestyle är en liten "må-bra-fabrik" med ett holistiskt perspektiv på människan och livet! Med inspiration ifrån bland annat London, New York och L.A är Blueberrys intention att göra hälsa och hälsokost modernare, snyggare och framförallt mer inspirerande! Vi tror inte att receptet för en lyckad livsstilsförändring är pekpinnar, utan oavsett om målet är ökad energi, stärkt immunförsvar, att nå idealvikten eller att leva mer i samklang med naturen så gäller samma sak: lägg till nya goda vanor, så trillar de sämre automatiskt bort! Blueberry erbjuder alltifrån välkomponerade ekologiska luncher till näringsspäckade smoothies, fina presentförpackningar, trendig rawfood, kosttillskott och spännande superfoods. Även caterings, kostrådgivningar och hälsoföreläsningar är en stor del utav konceptet!

Vill ni kolla in dem mer, gå in på deras hemsida http://www.blueberrylifestyle.se/ eller varför inte gilla dem på FB. Ett stort plus om man gillar dem på FB så för varje person så planterar de 50 hektar träd i Brasiliens regnskog!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jag är också väldigt nyfiken på Blueberry :D Kul att det var så bra som du hade tänkt :D



SV: Haha, ja jag avskyr saffran så plockar bort det men vill man ha det så är det 2 kuvert saffran i som gäller :)

2011-11-21 @ 11:10:41
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0