Back!

En blogg som legat ganska mycket i skymundan en vecka nu, ja det är denna blogg. Jag har ju som ni förstått haft en del sjukdagar och varken tränat eller ätit speciellt avancerat senaste veckan. Nu är dock kroppen klar med sjukdom, som det känns nu och nu är det bara att längta extra mycket tills träningen kan starta igång igen. När kan man då börja träna igen? Min tanke var ganska snart. Men igår fick jag förmaningen om att verkligen inte börja träna för tidigt. Men jag som var så sugen... Så jag ska klura på det där lite. Kan ju träna och så kan man träna.

En sak som försvinner denna söndag, det är veckans träning. För den är noll! Inte en enda minuts träning har det blivit denna vecka :( Men imorn är det ny vecka och nya möjligheter!

Och en annan sak, jag är tillbaka. Frisk och mer bloggsugen än annars! ...o träningssugen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0