Att peppas.

Vilket ni säkert märker väldigt tydligt så är jag nere i en enorm träningssvacka. Klart jag vill träna, men jag orkar inte gå dit liksom. Jag kommer på de alldeles förträffligaste anledningar till att skippa. Då peppning behövs! Därför jag är glad att jag tränar tillsammans med andra personer, för då kan jag lägga över peppningen av mig på dem ibland. Ungefär som jag peppar dem när de kommer i svackor.

Exempelvis idag. Bestämt att jag och Mia ska Zumba.

Smskonversation:

Jag: Mia ge mig lite träningspepp!! Jag är inte alls sugen... Mer sugen att åka typ till tornby...
Mia: Hmm, zumba med heta rytmer, svett, glädje och ett gott amvete står emot lönefredag och trängsel bland lantisar och whitetrash :) Valet är ditt min vän

Tack mia för att du gjorde valet så enkelt! Zumba here I come :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0