Vilket äventyr det var då!

Efter jobbet idag så begav jag mig tillsammans med ett gäng andra glada människor ut till Näsby Säteri utanför Linköping. Vi visste inte innan vad som var planerat för aktiviteter men det blev vi snabbt varse om, fyrhjuling och segway. Ojojoj, vad nervös jag blev. Jag är ju inte fartmänniskan och just saker jag inte har kontroll över. Att köra fyrhjuling i en väldigt  skumpig terräng, det tillhör inte till sakerna jag känner att jag har kontroll över. Dock så fanns det inte en tanke att jag inte skulle genomföra det, för skulle jag inte gjort det så skulle jag ångrat mig så in i Norden. Det gick inte jättesnabbt men jag genomförde det. När jag gick av så var jag helt skakig i hela kroppen men otroligt stolt över mig själv. Jag hade gjort det! Sen var det dags för segway. Började med ett antal piruetter innan jag kom iväg, men sen fick jag upp farten ganska skapligt tyckte jag och kom runt banan på helt okej tid. Superkul var det iaf!

Så sitter ni där och vill genomföra någon skoj aktivitet med jobbet, kompisgänget, svensexan, möhippan eller liknande så tycker jag absolut nik ska besöka www.aventyret.se och kolla in allt de kan erbjuda! Såå roligt och en massa skratt har det blivit :)

Sen var det dags för grillat. Jag unnade mig tom lite potatisgratäng, en bit bröd och ett glas rödvin till maten. Gott o jag var helt klart värd det!! Efterrätten hoppade jag dock över. Vilket kändes som en bra prövning av karaktären. Istället så gick jag ut och busade med Floyd, en otroligt söt hund med massa bus i:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0