v 18 i träning

Dags att fundera på veckans träning. Tror jag ska lägga upp det lite annorlunda och istället bestämma hur många pass jag ska göra än exakt vilken dag.

Springa/gå utomhus: 0/3
Pass: 1/5
Morgonträning: 1/1
Salsapass: 0/1
Cykla till jobbet: 1/3

Så känns som en bra vecka. Kommer köra tuff träning denna vecka har jag bestämt. Mer spring än powerwalk, passen ska vara svettiga såsom box, squash och zumba. Sedan ska jag även få in ett mer avslappnande pass såsom yoga eller body balance. Får se om jag börjar med det denna vecka eller om det först får bli i nästa veckas agenda.

Gäller att kämpa på lite inför nästa tisdag. Då ska nämligen jag och Moomin göra fystester. Ska bli jättekul och spännande. Blandning mellan kondition, styrka, spänst, rörlighet och så vidare. Bra att få reda på lite vilken nivå man ligger på för att kunna bli bättre liksom :)

Kom igen nu kör vi vecka 18 i träning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0