Fystester här kommer jag!

Tjoho!

Idag ahr jag en sån där otroligt supermorgon när jag känner att jag svävar fram och skulle jag mötas av ett monster skulle jag klara mig med ögonen stängda!! Utmana mig, jag fixar allt :D

Har ju glömt att berätta om vad som sker på tisdag. Även denna grej som Moomin fått mig till, men jag är väl ganska tacksam för att hon utmanar mig. Lite nervös är jag dock för resultatet. Tänk om det är superdåligt. Fast egentligen, då är det väl bara att jobba på det liksom. Och också veta vad man ska jobba med.

Testerna innefattar:
- Kondition
- Snabbhet
- Styrka
- Stabilitet
- Rörlighet
- Balans
- Koordination


Och två timmar tar de. Ska till Fyskliniken tillsammans med Moomin och Malin för att få vår dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0