Vad som gjorde mig så stolt!



Ser mer upprörd ut på bilden än vad jag egentligen var igår. Jag var superlycklig!
Jag har ju sedan ett par veckor tillbaka bestämt mig för att jag ska lyckas lära mig att springa.
Aldrig varit min grej! Har fortfarande traumatiska upplevelser från diverse gympalektioner o sånt...

Promenad har jag dock alltid gillat. Så det kör jag ju på väldigt ofta. Under påskutmaningen blev det ju t ex över 10 mil promenad på en vecka vilket får ses som godkänt i min värld :)

Igår efter jobbet så beslutade jag mig för att trotsa det trista vädret o begav mig ut iaf. Min tanke var inte att springa hela utan jag tänkte att jag börjar så får jag se hur långt jag pallar. Jag klarade hela rundan! Nu körde jag inte sluss till sluss utan halva den. Men ändå!! Såååå stolt jag var över mig själv... o såååå frusen haha (nog därför jag på bilden ser lite upprörd ut).

Får se om jag beger mig ut även idag, man blev så otroligt pepp av det!! Allt eller inget det är min grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0