Ta hand om sig själv

I min väg mot en livsstilsförändring så är det inte bara kost och träning som är viktigt. Det är också att stanna upp och ta hand om sig själv lite. Kan vara att ta ett härligt skumbad, göra en inpackning, lägga en ansiktsmask eller som igår när jag fixade fötterna. Filade, smörjde in och målade naglarna.

Jag har alltid varit ganska lat när det kommer till mycket och då även att låta en själv njuta. Just de där att faktiskt smörja in sig själv efter duschen har inte existerat i min värld. Skärpning Linda :)

Så därför så har jag varje vecka, oftast söndagen, då jag ska göra något extra som är bra för kroppen och får en att slappna av lite extra.


Om ni undrar varför så mycket ben är med på bild 1, så är det för att visa mitt skrapsår och bula på benet. (Jag vet syns inte så mkt), men upptäckte den nyss. Misstänker starkt min käre vän Mallan för att vara orsaken till den. Jag säger ju det, att möta henne i box är inte helt smärtfritt ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA försök inte, det där är ju från när du övade kickar :P

2011-05-10 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0