Svennebanan

Idag när jag satt på bussen så började det regna och då menar jag kalasregna, stod som spön i backen om man vill utrycka det så. Inga problem ju man satt ju på en buss... om det inte varit så att ett takfönster var öppet så det regna in en massa. Vissa flytta på sig och vissa försökte böja sig för att klara sig ifrån regnet. Men INGEN sa till busschauffören. Haha nee för vi bor ju i landet lagom där man inte vill ha någon uppmärksamhet om det inte behövs, vi vill heller inte störa någon om det absolut inte behövs.

Varför jag inte sa till? Jag satt ju bakom en glasruta och blev inte ett dugg blöt. Satt bara och fnissa åt de andra, jag är en ond människa ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0