Spenderade kvällen med Thor

Min plan var att köra ett pass, sedan var planen att iaf ut o springa lite.. Jag skippade faktiskt båda dessa planer. O faktiskt så känns det helt okej, körde ett morgonpass idag så varför skulle jag ha dåligt samvete? Jag har min plan för träning för denna vecka, bara se till att fixa den liksom :)

Istället så gick jag och herr Dahlbom på Bio. Såg Thor.

Mina tankar om filmen:
Jag har alltid tyckt att historierna om asagudarna varit spännande och fascinerande. Så självklart så gillade jag att höra om dem, få lite reminders om vilka alla var och platserna. Sen var filmen väldigt amerikaniserad. Min bild av Asgård var inte den samme till exempel. Att den baserades på en serie kändes. Hade varit kul att se samma typ av film men kanske lite mer realistisk, för karaktärerna fanns där... Helt okej måste jag säga och kände inte att jag slösa bort två timmar i mitt liv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0