SPA.

Dags att påbörja årets SPAresa tillsammans med världens bästa Moomin. En helg fylld av njutning och avslappning. God mat ska ätas, kroppen ska behandlas och någon god drink ska avnjutas. Känns ju som helgen inte kan bli annat än lyckad. en belöning såhär under vårkanten. Och faktiskt känner jag att den är riktigt välförtjänt.

Innan resan börjar så ska jag ut och springa en sväng tänkte jag. Blir dock en lugn runda då träningsvärken sitter som en smäck i framsida av låren sedan torsdagen och gårdagens gympass givit magen träningsvärk. Men träningsvärk blir bättre om man rör på sig så det ska inte stoppa mig!

Nu, nu kör vi njutning hela helgen lång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0