Nu är det officiellt också...

...vintern har rasat ut!

Igår var det då Valborg. Kan inte påstå att jag längre firar så mycket Valborg.
Grillning och härligt häng hos Dahlboms var ett perfekt avslut på april anser jag :)
Sen att de bjöd på en av de godaste äpplepajer jag någonsin smakat hör inte saken till.
Kändes riktigt bra att ta en bit med hemmagjord vaniljglass! Var lördag o då får ja unna mig något :)
Helt okej om receptet blir officiellt!

Idag ska balkongen fixas det är dagens tvång. Annars så blir det en lugn dag med träning. Får se om jag lyckas få med mig Pinglan ett varv kring ån... Sen tänkte jag få lite latinska rytmer i blodet också med ett zumbapass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0