Min träningsvecka so far

Så vad är statusen på veckans träning? Är ju ändå fredag..

Springa/gå utomhus: 2/3
Pass: 2/5
Morgonträning: 1/1
Salsapass: 1/1
Cykla till jobbet: 4/3

Som ni ser så ligger jag långt efter gällande pass! Inte för jag inte rört mig denna vecka men kanske hade lite ambitiösa mål? Salsan ger ju faktiskt en hel del träning den med.. Aja är fortfarande tid kvar på denna vecka, så än har jag inte gett upp! En positiv grej är att jag cyklat mer än vad jag tänkt denna vecka. Den dagen som inte cyklades så gick jag ena streckan och fick skjuts (snön som vräkte ner häromdagen)..

Så känns helt okej iaf!!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Äsch då, det fixar du! Jag tror på dig :D

2011-05-06 @ 12:31:47
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0