Lördag.

Började lördagen ungefär som jag avslutade fredagen. Promenerandes. Igår var sällskapet Miss Sofie och idag Virre. Får väl säga att dagens promenad var lite svettigare :)

Riktigt skönt med en lugn kväll med ordentligt med sömn efter en hektisk vecka. Fast ikäll verkar det bli andra bullar. Men innan kvällen kommer ska jag hinna med lite häng med mamma och sen hem till The F's. Woho, var evigheter sen jag hängde med MiniMo. Skoj! Sen att ryktet säger att det ska bjudas på rabarber är ju bara ett extra plus.

Innan Miss Sofie-häng ikväll så kan det bli middag på Tapas med mamma. Yes yes yes, får mig att längta till Madrid ännu mer. Men om mindre än en månad är även den resan över. Igår insåg jag att jag inom en månads tid ska hinna med en SPAresa, en Londontripp och så resan till Madrid. Det kallar jag en härlig månad :)

Nej vad säger ni, nu kör i Lördag hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0