Jag rekommenderar

Måste bara tipsa om den hudvårdsserien jag använder just nu. Jag har testat en hel del genom åren, både de billiga märkena och de dyra lyxiga. Jag har köpt hudkrämer som kostat mellan 50 kronor till 550 kronor liksom. Nu har jag hittat en favorit som kommer få stanna i mitt badrumsskåp så länge de bara levererar. Cliniderm. En serie från ACO på Apoteket. Vilket gör att den en enkel att få tag i, priset är helt okej ändå 250 kronor för krämerna och de håller väl ett halvår kanske, ansiktstvätten 99 kr...

Vad är det som gör den extra bra då? Jo, jag är i naturen ganska lat och ill inte hålla på med massa olika saker. Med denna så får jag genom tvätten bort all smink (kan alltså skippa removerprocessen), ansiktsvatten tycker jag för min del inte är nödvändig och sen är det en praktisk pumpflaska till krämen. Sen finns det en massa andra produkter i serien men till vardags är det endast dessa två jag använder!

Serien får helt klart tummen upp från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0