Hon är ju farlig...

...den där Mallan!

Vi körde box igår och började passet med lite vanlig slå mot varandra. Märkte att varje gång hon slog mot min högra handled gjorde det jätteont. Förstod dock inte varför, så känslig är jag ju liksom inte. Det brände verkligen till varje gång! Aj aj! Ungefär halvtid in i passet tittade jag på min handled och förstod varför, kardborrebandet på Mallans handskar hade skapat sår på armen som kändes! Haha alltså såå farligt var det inte, men det svar skönt att se anledning till smärtan och att jag inte bara var vek :)



Jag vet ser väl inte ut mycket för värden men när man slår med kardborreband påå det så gjorde det ont ont :) Annars var det ett grymt skoj pass. Mallan och jag var verkligen grymma och svetten rann. För att skryta så var vi ett par riktiga kämpar båda två, gooo Mallan och Lindeli liksom!!

Efter boxen så mötte jag upp Veronica för att ta en runda kring ån. Var riktigt härligt väder igårkväll så var riktiigt mysigt att gå rundan och prata om livet. Veronica har en massa roligheter som händer i sitt liv, kalasgrattis gumman!!

All motion gjorde att jag bestämde mig för att sushi var bästa kvällsmaten. Köpte med mig stans bästa sushi från Wasabi och gick hem till Soffipropp. Soffhäng och diskussioner kring allt och ingenting här med. En kväll kan nog inte bestå av så mycket mer roligheter än vad min gjorde igår. Yiiiha!


Kommentarer
Postat av: Malin

Bara att bita ihop ;) GO oss två, nu kör vi stenhårt!

2011-05-06 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0