Helgen SPAresa

I helgen som var så var det då dags för årets SPAresa tillsammans med Moomin. Iår hamna vi på ett kryssningsfartyg. Så det blev väl en liten blandning av party och SPA. Men så nöjd jag är. Kanske lite för få timmar med sömn men vilken hud jag fått :)

Skulle kunna sammanfatta helgen såhär kanske:





Det var i bilder!

I ord får det nog bli:

- Lokförare
- Herr Jonas, eller hette han så?
- Kvinnliga kurvor
- Det är hennes första gång!
- Partykärringar
- Exakt likadelning av vin
- Partypistolerna
- Vi syns i baren va?
- Cole slaw är  ingen sås
- Vadå?! Ska ni inte äta buffet??
- Mogen hud
- Fläkt i rumpa
- .. och du är också gift!

Jag vet att ingen kommer förstå dessa punkter, men jag förstår och nog även Moomin :)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0