Göteborgsvarvet

Vilket ni vet så har jag sedan i mitten av mars tagit ett nytt steg i mitt liv, en livsstilsförändring. Hittills har den gått mycket bra. I denna förändring har även ett nytt begrepp kommit in i mitt liv, utmaningar. Jag har sedan starten utmanat mig själv på alla möjliga vis och insett glädjen av att lyckas. Och faktiskt även att våga prova!

Imorgon sker det en sak som är en stor utmaning för många, Göteborgsvarvet. På något vis har detta lopp kommit mig väldigt nära. En blogg jag följer ska springa den samt några personer i min närhet. Så nedräkningen inför morgondagen har liksom funnits nära mig sedan en tid tillbaka... Jag är så imponerad över att man ställer upp i ett sådan lopp. Samt fascinerad över mina egna tankar. Förra året skulle jag bara garvat om någon sagt att jag skulle ens ha en tanke om att delta, nu kan tanken locka mig lite. Vem vet nästa år kanske jag står där på startlinjen :) Iår så önskar jag dock deltagarna bara ett stort lycka till och imponeras!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0