En gammal klassiker..

Idag fick jag med mig Virre på ett vattengympapass. När jag kom dit fick jag mig en glad överraskning, var min absolut favvotränare som skulle hålla det, Thomas! Är ni i närheten av Medley i Linköping, så kör ett av hans pass ni kommer bli lyckliga. Han får en verkligen att ta ut det där lilla extra, som man faktiskt har inom sig. Riktigt tufft pass, hade jag inte varit i vatten hade jag varit genomsvett. Kroppen är dock helt avslappnad nu och bara njuter. Körde väldigt mycket vattengympa ett tag, just för att det är så skonsamt mot kroppen. Nu var det ett tag sen, men får nog bli ändring på det :) Och neeej, är inte bara tanter! Utan vill man kan man få det riktigt tufft, helst om Thomas håller i passet då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0