Dagen D är här.

Nu är det då torsdag den 26 maj. Ett datum som funnits i min värld ganska länge. Dagen då jag ska springa mitt första lopp. Börjar bli lite nervös faktiskt. Vet inte varför egentligen för jag känner mig lugn inför det. Känner ingen press direkt och vet ju absolut inte om jag kan prestera. Tror att en del av nervositeten ligger i att jag vill lyckas. Jag vill överraska mig själv! Att jag redan är stolt är en sak, men jag vill bevisa för mig själv hur mycekt bättre jag är än vad jag faktsikt tror.. Eller jag vet inte :)

Iallafall idag är det dags för Blodomloppet. Spännande också bara det att springa ett lopp. Vet inte alls hur det går till knappt. Kommer det vara mycket folk och trångt? Hur kommer det kännas att springa med så många andra. Kommer man kunna ta rygg? Är det bra att ta rygg? Min tanke är att bara fokusera på mig själv, springa mitt lopp och så får vi se... Jag vet ju faktiskt inte ens om jag kommer orka springa hela sträckan. Aldrig sprungit så långt... Kanske inte borde fundera så mycket :)

Fjärilar i magen har jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0