Att komma över saker..



En kär vän till mig och jag pratade om saker man har komplex för. Många gånger sitter det i ens egna huvud. För ingen annan ser de där tjocka låren, smala knän, fult formade tår, hemska armarna...

Nu ska jag avslöja en av mina komplex. Min nacke!
Detta har gjort att jag alltid velat ha nedsläppt hår, för det döljer ju nacken. Jag har sparat ut håret så det ska dölja... har jag haft uppsatt så har det varit en låg tofs.

Jag har kommit långt med detta. På träningen nu så åker håret upp i en hög tofs mitt på huvudet. Allt för att få bort så mycket av de udner träningen. Jag kan även gå hem efter träningen utan att släppa ner det. Än så länge har jag inte kommit så långt att jag sätter upp håret i tofs till vardags..

En annan grej är ju att jag alltid haft mitt hår att vara stolt över, fått en hel del komplimanger för det. Då framhäver man ju gärna det. För kollar folk på ens hår så tittar de inte på de där andra ställena som man har komplex för.

Sedan vill jag ju gärna visa min nacke, för där sitter min absoluta favorittatueringar som jag inte ångrat en enda gång. Har iofs aldrig ångrat den andra heller, men denna älskar jag!

Jag jobbar på det, jag har kommit långt, jag är stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0