The Kings speech

Denna film såg jag igår med mamsen.
Dade slagits på stort då vi testade lyxsätena längst bak i salongen. Perfekt synfält, otroligt bra med benutrymme och bara att kura upp sig för 2 timmar njutning. Dock var de inte speciellt myspysiga, så vill ni gå dit med en käresta så välj andra stolar :) Välj annan salong, för jag tycker nog inte några inne i salong 1 bjuder upp till så mycket fuffens...

Filmen då?! Jo förstår att den kammat hem lite priser. Bra film och Colin gjorde en bra insats. Sen att genren ibland kan bli lite seg i mina ögonen hör inte till saken utan jag kände att det var väl investerad tid att se filmen! När ljuset tändes så kunde man snabbt se att medelålder just var medelålders plus. Så varför inte gå just mer er mamsing o se denna film?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0