Tänka före

Nu när jag bestämt mig så ska jag banne mig klara det.

Visst har det med vikt att göra, men lika mycket att börja tänka efter före, planera och känna sig smidigare.

Finns flera i min omgivning som givit mig stor inspiration o peppning! Jag tror allt ni vet vilka ni är :)

Några punkter som jag ska jobba med:
- Gå och träna fast ingen annan kan den dagen
- Endast äta godis en dag i veckan
- Planera lite mer, då faller man inte för frestelserna
- Tänka efter innan allt åker i munnen


PS Gick och tränade själv och kändes hur bra som helst! Även passet kändes underbart, jag pressade mig själv o kände mig smidigare än på riktigt länge. Så efter de var det hem till Pinglan för lite ljuvlig massage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0