En blick tillbaka

Då jag håller på att planera kommande resor för fullt så kan jag tänka tillbaka på en av de senaste, nämligen den till Strasbourg. Underbar resa. För det första fick jag umgås med värdens bästa Soffipropp men också att jag fick känna på våren. När man varit i Sverige en vinterperiod så är en sådan upplevelse värt hur mycket som helst :)



Denna bild togs när vi vandrade till Chokladfabriken/muséet (som för övrigt är värt ett besök om ni befinner er i närheten). Jag kallar det för vandring och inte promenad då det var lite längre än vad vi trodde. Gick väl i över en timme ungefär :) På vägen mötte vi iaf denna söta hund, Grishunden. Varför? För att den såg ut som en hund men lät som en gris. Skojar inte! Hur underbar som helst och en väldigt trevlig husse som berättade lite om hunden.

Förresten, alla ser solen va? VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0