Dags för utmaning nr 1-Inställt :(

Om två timmar så äger min första utmaning rum. Jag ska gå på ett marathonspinningpass på 2,5 timme. Enligt mig helt galet och hur förbereder sig man för det?!?


Om jag kommer klara det? JA!



Update 11:18

När jag kom till sporthallen så får jag höra att passet är inställt, instruktören är sjuk. Vilken besvikelse när man förberett sig och peppat ett sådant pass. Visst ju inget man kan göra, men man blev ändå besviken. Istället så körde jag ett eget 1,5 h pass med kondition, styrka (armar, axlar, rygg och bröst) och så lite avslutning med mage. Så visst fick sig kroppen en genomkörning, men inte som man tänkt sig. Verkar dock som passet kasnke körs nästa lördag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0