Vattenmelon.

Sitter o mumsar på vattenmelon samtidigt som jag packar det sista. Känns sååå skönt, fick gjort allt på jobbet o fick till en hel del avslut. Detta gör att jag på måndag inte har några bråttomhögar kvar utan förhoppningsvis kan beta av sakerna i normal takt :) Finns en jobbgrej jag måste fixa innan jag kan ta total semester, men det hinner jag med innan tåget imorgon o ska inte ta så lång tid...

Så nu kan jag informera att nästa vecka ska allt som stått på hold startas upp igen. Träningen ska det bli ordentlig fart på, jag ska allt försöka få in lite häng med MiniMo, jag ska få tid att läsa bok o såna där väsentliga saker :) Känns kanon!!!

Nej tillbaka till melonen och fortsättningen av packandet. Tåget går först vid 10 imorn så det är skönt att kunna fixa det sista i lugn o ro imorgon :) Kanske tom får se ett rådjur om jag har tur!!


PS Onsdagskvällar innehåller ju inget skoj på tvn. Dumt då jag för en gång skull har tid för lite tv-häng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0