Turistmadrid? njae




Lite typ turistbilder från Madrid. Jag är ju inte så turist:ig när jag är i Madrid eftersom jag har min bror där. Visst har jag sett en hel del, men har faktiskt ganska dålig koll på alla de typiska turistattraktionerna som finns. Jag känner mer till andra områden o mysiga ställen där :)

Området där min bror bor är lite som söder i Sthlm kan man säga. Där hänger vi ju ganska mycket.

Bild 1 och 2: La Grand Via (jättestor gata med mycket shopping = mycket turister)
Bild 3 och 4: La Place Major (Turistmecka känns det som, fint torg men priserna är betydligt dyrare än några kvarter bort)
Bild 5: Ett torg precis där brorsan bor. Här hänger vi en hel del, lapar sol och sitter på uteservering. Även vid detta torg jag hittar mina fina Lichtensteinposters billigt!
Bild 6: Utsikten från min brors balkong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0