TGIF.

Jag avslutade denna härliga fredag på O'Learys tillsammans med massa trevliga människor! En ceasarsallad i magen, lite staropramen granat och en vinst för svenska landslaget i fotboll kan det blir så mycket bättre? Allt detta avlöstes med massa skratt, intressanta diskussioner och så vidare. Eller kan en diskussion bli mycket mer intressant olika länder ligger?

Kvällens citat får nog Pinglan stå för.
Förhistoria: Då det var väldigt varmt inne på O'Learys och stolarna/bänkarna gjorde det väldigt klibbigt att sitta så var det väldigt härligt att komma ut i den friska luften. Då jag suttit med klänning så hade det ju klibbat lite extra vid låren, så när jag kommer ut så ställer jag mig lite bredbent för att lufta lite. Då säger Pinglan:

Öppna munnen också så får du tvärdrag :D



Imorrn fortsätter vi med häng i gäng då bada och grilla står på agendan. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Pingelingel

Gud så tokigt!!

2011-06-03 @ 23:35:57
URL: http://nowheretorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0