Söndagen såhär en måndag.

Igår var inte vädret lika varmt, men fylld med ett helt gäng härligheter för de.

Hade lunchdejt med Jenny och Emma. Skönt att träffas utanför jobbet och inte alltid behva stressa tillbaka för att någon har ett möte eller liknande. Vi testade Allstar, nya sportbaren här i stan. Jag är ju då barnsligt förtjust i caesarsallad så det beställdes in för min del. Den var helt okej, inte den bästa jag smakat men mycket god.
Annars så gillade jag Allstar, trevlig personal, god mat och en härlig uteservering. Var nog inte sista gången jag hamnade där :)



Kvällen bjöd på vinkväll. Vi räknade ut att vi nog har fem års jubileum snart, coolt. Lina stod som värdinna och bjöd på grillat. Gott gott gott! Grillat är goooodast... Mitt bidrag igår var efterrätt. Körde en klassiker som brukar gå hem, limemarinerade jordgubbar med mascarponecreme och biscotti. Tillhör en av mina favorit efterrätter.



Diskussionerna under kvällen var som vanligt intressanta och varierande. Vi hann ju avverka ämnen som koskötsel, love swings, Krakow osv. Ibland med öppet fönster, ibland med stängt :D Jag tycker om mina vingängskompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0