Morgon på gymmet.

Okej okej när klockan ringde imorse så hade jag ju såklart hellre velat vända mig och somna om. Dock kände jag faktiskt att det skulle bli skoj, så kanske kanske är träningssuget på väg tillbaka. Yay (som Hanna skulle sagt) i så fall. Var riktigt härligt att gymma idag, främst axlarna som fick sig en genomkörare idag men även mage. Skönt också att ha det gjort för dagen. Har ju andra roligheter ikväll som tar upp tid.

Ska allt ha som mål att även nästa vecka ta mig i kragen och gå o gymma innan jobbet, blir nog själv iofs och då är det mycket lättare att faktiskt vända sig om och somna om :)

2 av 4 pass är avklarade denna vecka och det är "bara" onsdag förmiddag. Känns bra, betyder att jag förbättrat mig en hel del sedan igår. Jag har även kört mycket mer ansträngande pass.. Eller löpningen är iofs ganska jobbig men men... Tror nog det två övriga passen denna vecka kan bli just löpning. Beror lite på vädret.

Känns iaf riktigt bra i kroppen!!



PS Måste ju bara ge min beundran till en av de äldsta gymmarna jag sett. Dam på minst 80 år, såg skröplig ut med krycka. Men hon körde på både på crosstrainern och i maskinerna. Såg heller inte ut som det var första gången hon var det, snarare tvärtom. Sådär vill jag också bli när jag är i hennes ålder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0