Mina syskon.

Haft några underbara dagar tillsammans med min käre bror och syster. Blir ju tyvärr bara några gånger per år vi alla tre är samlade då vi bor på olika ställen i Europa. Sis o jag träffas ju oftare då vi iaf bor i samma land. Insåg idag att trots att det skiljer lite i åldrar mellan oss så har jag ärvt en hel del av deras egenskaper. Haha inte alltid de bästa ;)

Mina syskon är världens galnaste och jag tycker om dem sååå mycket!

Den här låten kommer få mig att tänka å min syskon i framtiden. Nej nej inget med texten eller artisten. Låten spelades i fredags natt när vi var ute o dansa. Det var en kväll med väldigt mycket skratt så låten får mig att tänka på den kvällen :)

Alla bilder som finns på oss tre tillsammans ser skumma ut. Jag o min bror (en egenskap jag nog ärvt från honom hehe) har en förmåga att alltid göra massa skumma miner på syskonbilderna. Till systers stora förtret som iaf skulle vlija ha en "normal"bild på oss haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0