Kontantkort.

Jag har ju ett kontantkortsnummer som jag främst använder vid mina utlandssemestrar. Detta betyder du såklart att den övrig tid oftast finns i en urladdad telefon o inte används. Dags att ladda den insåg jag nu. Då ser jag att simkortet är inaktivt, attans. Tydligen har den inte fyllts på och därför inaktiveras, men lyckas charma Mikael A (eller så var det ett trick för att få mig att känna mig speciell att säga att egentligen går det inte men han kunde fixa..). Iallafall så var jag tvungen att fylla på så jag gick till affären. Kontantkort telenor sa jag och får 40 följdfrågor vilken variant jag ville ha.. Eeeh en vanlig? Haha kände mig helt lost men får tillslut nån som hette nåt med vanlig. Aja nu har jag iaf en telefon som funkar..

Men vad insåg jag nyss? Jo att tanken var ju att hämta cykeln vid affären samtidigt men vad gör jag? GLÖMMER SÅKLART CYKELN! :D Men va tusan, får väl ta en promenad dit en gång till då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0