En lordag i Madrid.

Idag var det en ganska softisch dag. Upp och ata god frukost med rivna tomater pa brod, serranoskinka, melon och ananas. Yeeah. Ut for lite stror pa stadens gator. Min syrra hamna i himlen typ. En femvaningsbutik med Disigual...

Aven jag hamna lite i heaven da jag hittade en ny Roy Lichtenstein poster som nu ska ramas in och passa perfekt brevid den jag kopte forra aret. Lunch pa en uteservering och sedan lite solhang. Ojoj var som en gryta dar vi satt o varmt sa in i Norden. Jag lovar er alla at jag sitter o klurar for fullt hur jag ska lyckas packa ner lite sol i vaskan for att ta med hem :) Hoppas jag lyckas!

Nu ar det nog dags for lite filmhang i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0