En jagdag.

Idag är en dag när jag bara ska koncentrera mig på mig själv, göra saker jag gillar!

Det började jag med genom en förmiddag där jag fick tid att läsa, vila och bara njuta av att inte ha en massa måsten. Uppföljningen blir en lunch på stan tillsammans med kära vänner. Träning med Mia i eftermiddag, box. Så skoj och härligt att få ur sig lite genom slag och sparkar :) Kvällen avslutar jag med mamma på en bio. Ett nöje som tillhör mina favoriter. Film på bio kan inte mäta sig med film hemma!

Jag hoppas och tror faktiskt att en dag som denna kommer få mig att samla batterierna lite igen. Jobb imorgon igen. Sedan följt av tre härliga ledighetsdagar igen :)

PS Jag har bestämt mig för vad min nästa tatuering ska bli och var den ska sitta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0