Veckans träning.

Förra veckan klarade jag mig med mina fyra träningar. Känns som ganska lagom i dessa tider när en massa annat somrigt ska hinnas med ;)

- 1 gympass
- 1 löppass
- 1 easyline core pass
- 1 powerwalk

Denna vecka är äntligen min träningskompis deluxe hemma, Mallan. Så då kanske man blir lite mer pushad haha.
Dock ska jag inte släppa löpningen, minst en gång ska det ut i spåret! Så vi fortsätter att köra på minst fyra träningspass även kommande vecka. Försöka tuffa till dem ännu ett snäpp kanske?

Det som känns skönt dock är att träningen inte känns som ett jobbigt moment längre. Jag känner inte den träningshysterin som jag kände i våras, men den kanske inte var så hälsosam i perioder. Insett att man faktiskt ska låta kroppen vila ibland också :) Känner jag mig själv rätt så kommer den till hösten igen när dagarna mer är inrutade o körs på rutin. Dagarna nu, trots att jag inte gått på semester ännu, innehåller så mkt mer utöver att jobba och sova :) Vilket jag dock föredrar. Får jag in fyra pass per vecka så anser jag att jag får känna mig mer än nöjd!!!

Nästa vecka åker jag ju även bort, där ett gym inte är speciellt tillgängligt (ska ju hänga mitt i skogen), så planen är att försöka få in lite inomhuspass och gym för att variera lite. Nästa vecka blir det mer utomhus som får stå på agendan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0