Tillbaka.

Sådär nu var man tillbaka i de finska skogarna efter några dagar i Ryssland, Sankt Petersburg. Då jag är hur trött som helst (hann ju vänja mig vid rysk tid som är två timmar före svensk...) blir det ett sammanfattninginlägg o så kommer bilder o lite annat imorn :)

i Sankt Petersburg:

- Talar de ett himla svårt språk
- Är det enormt långt mellan övergångsställena och omöjligt att springa över gatan, detta leder till att du kan få gå väldigt många meter tillbaka för att kunna komma över vägen
- Verkar folk gifta sig hela tiden, under mina 3 dagar där såg jag minst 15 brudpar
- Verkar det finnas minst en limo per invånare
- Kör de bil som galningar
- Har de fler broar än jag har hårstrån på huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0