Städning deluxe.

Idag fick jag städinspiration big time. Tack Mia!

Eller jag insåg att innan min nya hushållsmedlem, köksbordet, flyttar in så förtjänar den lite städning. O jag körde the full monty typ. Hallen, köket och badrummet fick sig en ordentlig omgång. Vardagsrummet bara golvet och sovrummet är än så länge krigszon. Men jag har sagt att jag får inte åka till Rom om resten inte ordnas :) Så enkelt är det bara!

Känns riktigt skönt att storstädat, blir man inspirerad att fixa till. Så imorn ska jag inhandla två nya blommor till köet tänkte jag och kan nog också bli en tvättkorg till badrummet. Jag kommer ju få ett nytt köksbord idag. Tack Mia jag är sååå tacksam! Så kanske behövs det något till det. Vet jag när det flyttat in :)

Semestern måste ju faktiskt innehålla lite saker som inte är så roligt också. Enbart lata dagar funkar sällan. Göra sånt som man inte hinner när man är en kvinna mitt i karriären normalt ;)

Praktiskt också, efter 5 h när svetten flödar och musklerna får jobba så känns det helt okej att skippa träningen. Städningen har liksom redan gjort biffen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0