Pannkakor.

Ännu en såndär härlig dag idag. På dagen träffade jag Hanna och Iris en sväng. Lunch intogs för oss alla tre, sen trädgårdsföreningen. Lekparken. Roligast där enligt Iris var ett löv på marken :) Hade hon fått sin vilja genom så hade man gärna fått äta upp det, så mycket tyckte Iris om lövet. Trots lövätarförbudet så var Iris som vanligt (jaja, hon har säkert sina tjuriga stunder men jag har aldrig fått se dem:) på toppen humör. O hon minns fortfarande att räcka ut tungan gör man gärna i mitt sällskap haha.

På kvällen var det dagsatt bjuda tillbaka till Malin. Det lyx jag fick i fredags att komma hem till henne till färdigdukat bord och mat. Här bjöds det på pannkakor i STORA lass. Ojojoj, svulleri på hög nivå och tillbehören var hallon, äppelmos, glass, mango, melon. Mums mums mums. Allt detta intogs på min balkong där vi såg en luftballong. Åhh skulle va så coolt att få åka luftballong. Härliga diskussioner och smarthet på hög nivå. Helt enkelt kanon avslut på ännu en kanondag. Vilken härlig semester jag har då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0