Maxi.

Idag tog jag och Mallan oss en cykeltur ut till Tornby. Galgeinköp var huvudorsaken. Jag behövde tvättmedel. Älskar när man har en såndär lång inköpslista. Var tur att den inte var längre samt att jag inte köpte så mycket mat då jag snart åker iväg, för annars vet jag inte hur vi fått hem allt. Mallan var inte lika köpsnål som jag ;) Så vi fick allt slå våra kloka huvuden ihop för att lasta på allt på cyklarna, men hem kom vi...

Roligast var nog att se Mallans lycka när hon hittade billiga avfallspåsar. Hon sken upp såsom att hon precis vunnit en miljon. Och inte heller snåla hon på inköp, så är det någon som har lite snålt med avfallspåsar ring Mallan. Hon har mängder!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0