Landet.

Nästa vecka ska jag till det som för mig är landet. Finland.

Jag håller verkligen tummen för att det är skapligt väder. Så man kan vara ute iaf, jag har ju planer på att springa längs grusvägarna och sedan avsluta med ett dopp i kanalen. Har jag maximal otur så kommer det väl ösregna :) Har iaf laddat upp med en hel del böcker som ska plöjas genom! Jaja, jag kan sitta såhär i förväg och tycka det ska bli riktigt skönt att bara kunna ta det lugnt och koppla av, men det kommer krypa i benen efter bara nån dag. Tycker dock att det är riktigt bra planerat att vi då tar en tripp till St Petersburg och får lite mer storstadspuls.

Ska också bli himla trevligt att träffa lite släkt. Var ett bra tag sedan jag träffa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0