Hemmaplan.

Nu är jag tillbaka på hemmaplan igen. Redo att ha semester. Vad händer då? Jo folk jobbar och är bortresta om dagarna. Förstår ni ångesten, här sitter jag och äntligen är ledig. Då är alla andra upptagna!

Ska väl inte klaga, men just känslan att slösa bort semestern gnager på en... kvällarna däremot är fullbokade upp till öronen. Så skärpning, Linda inte klaga. Njut av din ledighet...!

Igår kom jag då hem. Skönt att få sova i egen säng, kolla på tv osv. O det härligaste av allt, att röra sig runt på staden gator och faktiskt ha chansen att stöta ihop med någon du känner. Det har jag saknat :)

Träffade Pinglan en sväng igår och käkade en sen lunch (mitt kylskåp var ju ganska tomt efter varit på resande fot) och på kvällen blev det häng hos Malin. De sista filmerna av Harry Potter skulle ju ses!

För att idag skulle vi äntligen se sista filmen på bio. Harry Potter och dödsrelikerna, del 2. Spännande ju. Har ju inte läst böckerna så hade ingen aning om vad som förväntades komma. Helt okej film. Nöjd. En lite annorlunda grej som hände i salongen var att en tjej verkligen satt o stortjöt i stort sätt hela filmen. Händer inte varje gång..

Himlen är allt bra läcker ikväll! Hoppas den betyder att det imorgon blir riktigt varmt och skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0