Dag 9 - En låt jag kan dansa till.

Dansa till? Jag kan väl dansa till ganska många låtar om man tänker att det är dansa ute på en nattklubb :) Men när jag valde låt så tänkte jag på låtar jag gjort en dansuppvisning till. Så det fick bli denna. Kunde även valt What's the color of love med Lili&Susie eller Livrädd med Niklas Strömstedt. Varför? Jo alla dessa låtar har jag och Sofie gjort danser till. Danser som vi sedan haft uppvisningar med i skolan på musiktimmen. Så detta måste ägt rum under mellanstadiet när vi gick i samma klass. Till detta hade vi såklart väldigt avancerad scenklädsel, varje gång... Vilka minnen!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Kram Linda =)

2011-08-03 @ 13:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0