Återblickar.

Dags att landa och faktiskt se tillbaka vad de senaste dagarna innehållit. Vi kan väl säga att det varit lite drama... aboslut inte negativt utan bara mycket hänt på liten tid :)

Torsdagen:
Efter en busy dag på jobbet var det dags att tillsammans med Fredrik, Moomin och Soffipropp bege sig till torget. Det skulle sittas på torget, så var det bara! Vi var inte de enda som tänkt den tanken, trots att klockan bara var halv sex var det fullt. Vi hamna först på C för att käka. Där var de snälla nog att låta oss sitta till kl 7. Fast jag vet inte om de var så snälla, de fick ju betalt... och maten var lite sådär. Så faktiskt gjorde det inget att vi förflyttade oss till Storan vid 7. Där var nog kvällens favorit. Där uppkom de bästa diskussionerna såsom Dackefejden, primörer, Johan III och mer eller mindre rumsrena saker. Våra bordsgrannar uppskattade nog allt! För att köra all in så var vi ju såklart tvungen att även sitta lite på sista torgetstället. Då hamnade vi ju faktiskt på själva torget också. Underbar kväll som även innehöll ett o annat brysselsteg!

Efter gediget uteserveringshäng så avslutade F o M kvällen. Jag o S skulle ut o dansa. Harrys blev målet och där träffade man på ännu fler människor man kände. Görkul man man helt enkelt sammanfatta allt! Blev dock en väldigt sen kväll... Rådjur har också bästa vänner ju ;P

Fredagen:
Jobbdag, dock kanske inte den piggaste... Förmiddagen avbröts dock av att jag akut var tvungen att besöka en optiker. En lins hade gått sönder i ena ögat och jag fick inte ut den, aj aj aj säger jag bara. Lunchen skulle intas tillsammans med hela kontoret på Löfstad Slott. Mums! Efter eftermiddagsmöte kom jag äntligen hem för att hinna ta en liten tupplur innan Lian o CCs inflyttningsfest. Väl där var det så trevligt så. Mycket kära vänner och man insåg att mellan alla relationer på festen så stod där en burger kingare :D Blev en hemmafest av allt som avslutades med musikquiz. Mitt lag kom på delad första plats, men två efter lite utslagningstävlingar..

Lördagen:
En riktigt rejäl sovmorgon så var jag utvilad :) Gav mig på eftermiddagen ut till Tallis för att umgås med en
9-månades blomma med föräldrar. Grillningen hanns med innan det skummaste regnoväder jag någonsin varit med om ägde rum. Det regna, åska, blixtra, hagla och blåste samtidigt vilket gjorde att det helt vitt helt plötsligt. Under denna tid så hann studsmattorna flyga Tallis runt och tyvärr orsaka en hel del skada. Man får dock vara glad att ingen person kom till skada och att det faktiskt var få skador på hus, bilar mm än vad det kunde varit. Efter regnovädret så blev det en riktigt fin kväll så vi satt ute i flera timmar. Resulterade i att jag idag har ett par kliande myggbett :) En riktigt härlig kväll o percis vad jag behövde var det allt!

Söndagen:
Är ju då idag och återblickan ligger ännu bara i att jag varit ute o sprungit. Eftersvettades något enormt! Trots att solen inte steker så är det fuktigt vilket gjorde det jobbigare än jag trodde. Men kilometrarna klarades av i det vanliga tempot så jag får vara nöjd trots allt... Framtiden: Träffas MiniMo med föräldrar för lite Vallahäng. För att sedan ha lite ensamhäng med MiniMo och avsluta kvällen med en fika med Mallan för att uppdatera hur liven egentligen varit senaste veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0