Ang träning o kost.

Vilket märks så har det mesta med kost och träning försvunnit hur min blogg sista tiden. Absolut inte för att jag lagt av helt och alla de kilon jag tappat under våren är tillbaka. Dock är motivationen inte riktigt på topp och semesterns oregelbundenhet gör att den inte riktigt infinner sig.

Därför har jag givit mig själv en utmaning eller ett villkor skulle man kunna säga. Så länge vågen ligger stabil, jag känner att kosten inte skenar i väg för mycket, jag tar tillvara på vardagsmotion så mycket det bara går och får in lite joggingturer när det känns bra så ska jag inte pressa mig mera. När semestern sedan är slut, är ju bara två veckor dit, så är de andra bullar. Då blir livet mer regelbundet med större behov på rutiner.

Jag har även anmält mig i en augustiutmaning hos Maliniform som kommer bli en riktigt bra kick i rumpan! Så känns som skulle jag tvinga mig till en massa nu så skulle det bara bli fel, då är det bättre att njuta och känna powern i att faktiskt kunna vara stabil trots att man unnar sig lite extra. Det gör mig faktiskt stolt bara de. Samla kraft för att i augusti köra igång igen. Vilket just nu känns kommer bli riktigt riktigt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0