Nytt år, nytt inlägg

SItter just nu på tåget hem. O yes jag undrar varför jag bokade ett så tidiigt tåg... Varför åkte jag inte hemåt senare?! Hade jag kunnat få dega lite i soffan som mina övriga nyårskompanjoner gjorde. Aja, skönt att komma hem. Har ju egentligen inte varit hemma ordentligt sen den 21 december :)

Gårdagskvällen var ljuvlig! Vi var en 16 personer som samlades hos några vänner till syrran. Har ju träffat alla förut och de är allt en härlig bunt människor. Middagen var underbar. Alltid imponerande när man kan laga mat till så många människor samtidigt.

Förrätt: Toast med svamp med sherry
Varmrätt: Biff bourgogne
Efterrätt: Mascarponekräm med bärsås och en chokladpaj med lättvispad grädde

Drinkar: Mule och Aborre

Tolvslaget tillbringades utomhus med skålande i Cava och tittande på en massa fyrverkerier!

Kommentarer
Postat av: Xer Nahoj

Dricker ni fisk som drink i Tokholm...? ja herregud

2011-01-01 @ 18:39:30
Postat av: Lindeli

Lycka på glas?

2011-01-02 @ 10:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0