En lördag i första klass!

I lördags var det dags för nästintill ett dygn Linda&Malin-häng. Började med ett sms från M att tåget va inställt. Blä o fy! Men det fixade sig och dagen började i klass 1 på väg mot Stockholm. Agendan var öppen, men shopping var väl ganska högt upp. Vi började med att båda hittar ett par skor. Sedan bar det av till Gallerian där ungefär 1 h ägnades åt MQ. Malin var i farten. En hel del fynd senare så var en stor påse fylld men diverse plagg. Malin var nöjd! Lite färskpressad juice piggade upp oss och det var bara att fortsätta.


Lite underkläder, lite bikins, lite skor, lite av varje provades denna dag. Malins kassar var lite mer välfyllda än mina men jag var supernöjd med mina inköp :)



Mitt mission denna dag var att få Malin att inse att man kan ta sig ett glas vin på tåget utan att de är fjortis. Bara man gör det med klass såklart! O nej, inte dricker man ur flaskan utan någon form av glas. Bara att skaffa fram det :) Misosoppaskålar var inte okej enligt Malin så det fick bli pressbyråmuggar. Men mycket gott vin var det! Till den åt vi såklart sushi, vadå är ju jag o Malin... vi äter jämt sushi!





När vi kom hem t Linkan var det absolut inte sega ner sig i soffan. Nej nej, duscha, byta om, sminka om sen var det full fart igen. Malin o jag skulle avsluta kvällen med skaka rumpa :) Vi hamna på Harrys/Sliver. Meh blev lite putt då nedre dansgolvet på Harrys va stängt. Är ju där jag brukar saka rumpa som mest!!! Aja, kvällen avslutades ändå som den börja i klass 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0