2010-Året som var

Ja nu när det är nytt år så ska man ju se tillbaka på föregångaren och hoppas att det inte var så pjåkigt. Så det tänkte jag göra med ett par grejer nu. Sånt som  jag lägger värde i :)

Årets Resor
Hann med ett gäng sådana 2010 måste jag nog ändå säga. Två resor ändrades iofs pga de där sabla askmolnet, Parisresan blev inte av alls och Berlinresan sköts på tills augusti.

Juni
Madrid för att hälsa på min käre bror tillsammans med syrran.

Juli
Släkten i Finland fick sig ett besök
Köpenhamn med mor min

Augusti
Berlin med jobbet
Tunisien med min käre vän miss Sofie

December
Julresa till Tyskland med mor

Sedan var det ett gäng sverigeresor med, basketcup i Gbg, SPA i Tällberg, ett antal sthlmsresor, gotland en vecka, skidhelg i Vemdalen...

Årets tv-serier
Jag tillhör ju den skaran som har lite svårt att följa serier på tv. Kan få lite panik av att veta att jag måste vara hemma en viss tid varje vecka för att inte missa osv. Jag vet att det inte är nödvändigt med detta tänk då man många gånger är hemma o kan se eller att de går som repris. Men iaf så är jag överlycklig över playmöjligheterna på de flesta kanalerna. Detta gjorde att jag upptäckte en serie som får bli årets!

VÅRA VÄNNERS LIV (svt)

Sedan har jag precis börjat följa True Blood och Nip/Tuck (jaa jag vet att jag är lite efter). Men är precis i början så inte riktigt fått någon uppfattning ännu!

Årets ljus
Helt klart vinterljus och julbelysningen nere i Malmö. Jättevackert!

Årets mörker
Får nog ändå bli att ett visst parti kom över 4 %

Årets flytt
Kontorsflytten! Både på det befintliga kontoret men även alla mina trippar till metropolen Nässjö. Med världens skönaste arbetskollegor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0