Year 29, now I'm here!

I fredags var det då min tur att fylla 29. Inte en ålder jag fruktar alls. Utan såg mest fram emot att få samla en hel del av mina vänner under ett o samma tak, såväl från norr, söder, öst som väst.

Det jag kommer ta med mig mest från festen är nog hur underbart det kändes att ha så många samlade, att få skratta med dem och bara ha roligt. Kändes som även vännerna hade skoj :) Kvällen fylldes av humor, stoj och härligt stim. Linas tolkning av Elvis, Simons tal, Moomins löpband, Eriks tankar när det kommer om det kvinnliga könet, Jimmys golvliggande under lapp mot lapp, Roberts kryddskänt är bara några av alla grejer som man kommer minnas från denna kväll Sen självklart sångerna man möttes av när man varit och pudrat näsan...

Ni märker, jag njöt i fulla drag av denna kväll! Tack mina vänner!!!

Sedan måste jag ju även tacka för alla fina presenter jag fick:
- Vinprovning på bolaget
- Blommor
- Chokladsås... i mängder!
- Glitterperuken
- Träningsbrallor
- Vattenflaska
- Presentkort på Nettans

Tack tack och åter tack!!!

Jag var så upptagen med att ha roligt så jag hann inte ta några bilder, men vilken tur att jag har goda vänner som är bättre på de. Denna ha rjag snott från Pinglan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0