Sova vs dansa

Klockan är 8, det är lördag och jag är vaken...

Faktiskt varit vaken i en timme redan, så frukost är redan avklarat. Om jag är galen? Njae, somnade ju innan kl 22 igår kväll så vore ju galet om jag fortfarande sov kan man tycka. Ska väl sägas attjag faktikst var vaken någon halvtimme i natt också. Vaknade vid halv 2 inatt o trodde det var morgon... Hade jag gått upp då, ja då hade ni gärna fått kalla mig galen.

Jaha o varför denna tidiga fredagskväll? Tja, jag var väl trött helt enkelt :) Var och tränade efter jobbet, köpte med mig subwaymacka efter och en god brie från Norins. När jag kom hem så var det duscha, äta och gosa ner sig i soffan. På spåret var kvällens to do och sen efter de så var de väl bara att se vart kvällen tog mig. Sova helt okej. Ska iväg o träna om en stund, så skönt att inte behöva tvinga sig upp...

Men ikväll är det andra bullar som gäller! Yiiihaaa!!! Jag o Malin ska ha cocktailkväll. Minst två drinkar var ska förberedas och bjuda den andra på. Mina är klara. Avslöjar dock inte det förrän ikväll =) Måste dock förbereda lite sockerlag, lime, citron, kanel osv.

Syns vi på ett dansgolv nära mig ikväll då?

Yes fredag o lördag - motsatskvällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0